fredag 30. mai 2008

Favoritt internettside

Hei!

Ukas oppgave er å skrive om en nettside man besøker mye, og liker godt. En forholdsvis grei oppgave og skrive syns jeg, i og med at jeg er såpass mye på nettet.

Siden jeg velger å skrive om er selvfølgelig www.united.no. Dette fordi Manchester United er, har alltid vært og vil alltid være laget i mitt hjerte. Stabæk er også et lag jeg følger tett, men ikke like mye som United. Jeg besøker denne siden daglig. Minst en gang, men ofte også flere ganger om dagen. Dette for å alltid være oppdatert med de aller nyeste nyhetene om klubben. Siden har en god layout, med friske farger og mange bilder. Det er alltid noe interessant å lese (særlig for en fan,) og tekstene er godt skrevet, og lette å forstå. Noe som også gjør siden mer spennende, er avstemningen som alltid blir lagt ut etter hver kamp, der du kan stemme på lagets beste i akkurat denne kampen. Det er ikke bare dagens nyheter du kan lese om. Du kan også lese om Manchester Uniteds historie, og du kan lese om de beste spillerne fra gamle dager. Du finner også all informasjon du trenger om den enkelte spiller. Er det noe som helst du vil diskutere med andre supportere er det bare å registrere seg på sidens forum, og spørre om eller diskutere det som passer deg, med tanke på laget. Siden inneholder også linker for bestilling av turer og billetter, slik at du enkelt kan dra en tur til England å se på favorittlaget ditt.

Hvis du i det hele tatt er litt interessert i Manchester United, så er denne siden gull verdt. Det er helt klart min favoritt side.

Ingen kommentarer: